maanantai 7. marraskuuta 2011

Sairastunut heppailija + hevoskuvia

Tämä hevosenomistaja päätti sitten sairastua ja viettää kuumeilupäiviä. Eilen iski kuume, joten hevoseni liikutus jäi sitten eiliseltä pois kokonaan, höh. Siskoni sitten onneksi liikutti herra Suomenhevosen, joten ei aivan liikuttamatta jäänyt. Noo, lohduttaudun sillä, että parempi sairastaa pois, kuin sairastuttaa itseään pahemmin ja maata sit keuhkokuumeessa monta viikkoa :D

Olen tässä monena päivänä lukemistani blogeista kytännyt kivanoloista haastepostausta, "Minä hevosenomistajana". Harmikseni olen turhan uusi bloggaaja, joten kukaan ei varmaan haasta siihen minua :D Jos joku tän huomaa niin saa hei haastaa, innokkaasti ton tekisin ;)

Nyt kun mulla ei varsinaisesti hevosasiaa ole, niin voisin ilahduttaa teitä hevoskuvilla :P Suunnitteilla mulla oisi postaus omasta hevosharrastuksesta, mutta tälle iltaa en taida sitä alkaa enää väsäämään, joku toinen kerta sitten. Mutta nyt, kuvia, olkaa hyvä :)

tulisi jo talvi, talvella herra Sh:kin on komeimmillaan :)


Entinen vuokrahevonen, lv-ori Baloo
vauhtiponi


sh-r Eetu-Edvard
lyhyt ratsastaja ja iso pv :D til-r. Davari
Semmoista siis, näkyillään taas seuraavalla kerralla :)

Ei kommentteja: